Babler & Zadaa – blogeista Suomen suurimmaksi!

Bablerin suunnittelema ja toteuttama blogiyhteistyö Zadaan kanssa on valittu The Blog Marketing Awards 2016 finalistien kärkinelikkoon.

The Blog Marketing Awards 2016 -kategoriassa palkitaan sisältömarkkinoinnin kampanja, jossa onnistuneesti hyödynnetään blogi- tai vlogimarkkinointia. Tavoitteena on kannustaa mainostajia hyödyntämään uutta, kuluttajalle merkityksellistä kanavaa tehokkaammin ja tuloksellisemmin. Tunnustus myös kannustaa tekemään sisältömarkkinointia rohkeasti ja lukijasuhdetta arvostavasti. Töitä arvioi media- ja mainosalanvaikuttajien raati.

Zadaa on uudenlainen pääasiassa muodista ja pukeutumisesta kiinnostuneille suunnattu mobiilisovellus ja suomalainen start-up, joka tarjoaa käyttäjilleen älykkäämmän ja paremman palvelun käytettyjen vaatteiden ostamista ja myymistä varten. Palvelu on uusi markkinapaikka mobiilissa, joka auttaa käyttäjiään ostamaan ja myymään sopivia vaatteita yhdistämällä samankokoiset ja –tyyliset käyttäjät keskenään.

Zadaa oli kuluttajien keskuudessa vielä tuntematon uusi palvelu, jonka toimintalogiikan ja hyödyistä kommunikoiminen perinteisen mainonnan keinoin olisi ollut näiden kanavien kautta haastava, jopa mahdoton toteuttaa, päätyi Zadaa luottamaan ammattimaisesti toteutettuun blogiyhteistyön ja mielipidevaikuttajabloggaajien tekemien aitojen suositusten voimaan kohderyhmän ostokäyttäytymisessä.

Yhteistyöhön osallistui 20 Suomen eturivin bloggaajaa, pääasiassa Suomen Blogimedian bloggaajia ja muutamia käsin poimittuja bloggaajia muista verkostoista.

Jännittävää gaalailtaa odotellessa!

 

Lisätietoja tuomariston mietteistä ja muista finalisteista tästä >