Babler Oy:n uusi toimitusjohtaja yhdistää datan ja laadullisen asiakasymmärryksen vaikuttajamarkkinointiin

Babler Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Pekka Harjunkoski 17.9.2018 alkaen. Pekan vankka osaaminen tutkimuspuolelta vahvistaa Bablerin roolia Suomen johtavana vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatoimistona. Asiakasymmärryksen merkitys on yhä tärkeämpää, kun vaikuttajamarkkinointia tehdään tuloksellisesti.

”Mainostajat ovat oppineet ostamaan vaikuttajamarkkinointia, ja vaikuttajat toisaalta ovat yhä ammattimaisempia. Bablerin tehtävänä on näin ollen olla strateginen adapteri näiden ryhmien välillä, jotta hankkeissa todella syntyy liiketoiminnallisesti merkittäviä tuloksia. Pelkkä mediatilan välitys ei yksinkertaisesti ole riittävä lisäarvo kenellekään. Siksi satsaamme asiakasymmärrykseen ja tiedolla johtamiseen nimittämällä Harjunkosken toimitusjohtajaksi.”, kertoo hallituksen puheenjohtaja Teemu Jokinen.

Bablerin omistaman Suomen Blogimedian mielipidevaikuttajat tuottavat ammattimaisesti sisältöjä hyödyntäen kaikkia mediamuotoja. Vaikuttajien sanoma korostuu yhä enemmän siinä, miten kuluttajia tulisi puhutella.

”Asiakasymmärryksen tuominen osaksi vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelua on avain tehokkaaseen yhteistyöhön. Uskon, että vaikuttajamarkkinointi kehittyy pelkästä mediatilan hyödyntämisestä tavoitteelliseksi myynnin kasvattamisen välineeksi. Bablerilla uskomme, että vaikuttajamarkkinointia voidaan parantaa sekä datan että laadullisen asiakasymmärryksen avulla.”, kertoo Pekka Harjunkoski.

Lisätietoja:

Ida Fram Group Oy
Teemu Jokinen
p. 050 307 3996 / teemu.jokinen@idaframgroup.fi

Babler Oy
Pekka Harjunkoski
p. 050 599 0079 / pekka.harjunkoski@babler.fi