Palvelumme
Asiantuntemus
Asiantuntemus vaikuttajamarkkinoinnissa tarkoittaa, että tiedämme millaisiin hankkeisiin vaikuttajamarkkinointi sopii, tunnistamme hankkeisiin sopivimmat vaikuttajat, kerromme millaisia sisältöjä vaikuttajamarkkinointiin kuuluu ja miten vaikuttavuutta mitataan.
Datalähtöisyys
Yli tuhannen hankkeen kautta meillä on merkittävä tilastollinen analyysi siitä, mikä vaikuttaa ja mikä ei. Vaikuttavuuden suunnittelussa keskiössä on vaikuttajakohtainen vaikuttavuusindeksi, jonka perusteella vaikuttajan auktoriteetti saadaan täysimääräisesti hyödynnettyä asiakkaan eduksi. Indeksi muodostuu vaikuttajan todennetusta auktoriteetista, vaikuttajan sekä hänen yleisönsä arvoista sekä yleisön koosta.
Tutkimus
Hyödynnämme tutkimusta sekä vaikuttajien että kuluttajien suuntaan, jotta ymmärrämme miten puhutella ja ohjata kuluttajan toimintaa vaikuttajan esimerkin avulla. Tutkimuksen hyödyntäminen tarkoittaa:
- brändin position ja ostopäätösprosessin tuntemista
- yhteensopivan, motivoituneen vaikuttajan valintaa
- vaikuttajan vertaistuellisen auktoriteetin kriittistä arviointia
- vaikuttajan seuraajien arvojen ja asenteiden tuntemista
Monikanavaisuus
Vaikuttajamme ovat henkilömedioita, jotka tuottavat sisältöä niin tekstin, kuvan, videon kuin audion muodossa. Monikanavaisuus ei ole itseisarvo – kanavassa kulloinkin saavutettava vaikuttavuus on.