Tavoite
Babler on yhdessä Mustan oven Marja Wickmanin kanssa toiminut Iittalan kanssa ambassadoryhteistyössä jo monien vuosien ajan. Iittalalle on harkitusti valittu heille sopiva vaikuttaja, jonka yleisö on sitoutunut kyseisen aihepiirin sisältöön. Tavoitteena yhteistöillä on ollut luoda visuaalista sisältöä, rakentaa brändiä ja mielikuvaa sisustamiseen sitoutuneessa kohderyhmässä.
Ratkaisu
Ammattimaisen amabassador työskentelyn avulla pyritään luomaan aito ja pitkäaikainen suhde Iittalaan sekä seuraajiin. Perinteisen sosiaalisen median markkinoinnin lisäksi on tehty systemaattista seuraajien aktivointia, mikä on antanut lisäarvoa ja kasvattanut sitoutuneisuutta. Sisällöt ovat muotoutuneet vaikuttajan omien kanavien mukaan luontevaksi ja säännölliseksi osaksi kokonaisuutta.
Jatkuvassa yhteistyössä on tuotettu ainutlaatuista ja henkilökohtaista sisältöä, joka selvästi on myös herättänyt kiinnostuneita reaktioita seuraajissa. Lähes jokaisessa julkaisussa on tähän mennessä kehuttu joko kauniita, yllätyksellisiä ja inspiroivia kuvia tai kauniisti sanoiksi puettuja tekstejä.