Haaste ja tavoite
Norwegianilla on Suomessa korkea tunnettuus ja hyvä maine, mutta kohdevalikoiman monipuolisuuden esille tuomiseen tarvitaan jatkuvia toimenpiteitä. Monipuolisuutta haluttiin tässä vaikuttajayhteistyössä tuoda esille vahvana visuaalisena toteutuksena ja valitsemalla vaikuttaja, joka puhuttelee uskottavasti yleisöään elämyshakuisena, kansainvälisenä ja laatua arvostavana kuluttajana.
Ratkaisu
Suomen ainoaksi Norwegianin brand ambassadoriksi valittiin Tukholmassa asuva Linda Juhola. Yhteys lentoyhtiöön on luontevaa ja suosittelu aitoa, sillä Linda matkustaa ainoastaan Norwegianilla Suomi-Ruotsi -väliä. Bablerin kautta Norwegian tavoittaa myös oikean yleisön, joka jatkuvasti on kiinnostunut uusista kohteista ja matkailusta ylipäätään.
Yhteistyössä Norwegianin kanssa tuotettiin sisältöjä eri matkakohteista, esim. Gdansk ja Barcelona. Inspiroivaa sisältöä on julkaistu sekä blogissa, Instagramissa että Podcastissa. Monikanavaisuuden avulla seuraajia on saatu heräteltyä eri aistien avulla ja tuloksena seuraajien sitoutuneisuus on ollut selkeästi keskimääräistä korkeampi.